TELEFON DO MOPR
↓↓↓
PRZYJĘCIE ZGŁOSZENIA PRZEZ OPERATORA
(poinformowanie o zasadach oraz o tym jak przygotować się do wizyty wolontariusza)
↓↓↓
UZUPEŁNIENIE LISTY ZADAŃ – ONLINE
(wpisanie zgłoszenia według dostępnego w dokumencie szablonu)
↓↓↓
WIZYTA WOLONTARIUSZA
wolontariusz
odbiera zlecenie, dokumentuje je robiąc notatki, odbierając pieniądze
zabezpiecza je w woreczku strunowym, odnośnie psa lub wizyty w aptece słucha
wytycznych. Wraz z przygotowanymi
zapiskami podejmuje się jej realizacji.
UWAGA! Podczas kontaktu zachowując
należytą ostrożność, ma założone rękawiczki, utrzymuje kontakt tak długo jak jest to potrzebne. Nie wchodzi
do domu, po inicjatywie pamięta o dokładnej dezynfekcji.
↓↓↓
ZAKUPY LUB WIZYTA W APTECE
(dokładnie spełnia prośby zakupowe realizując je tak jak zażyczyła sobie osoba, w razie wątpliwości może wykonać telefon w celu rozeznania się czy może być jakaś alternatywa)
↓↓↓
FINALIZACJA
(po wykonaniu zakupów podpisuje paragon, w razie kilku dzieli je na osobne zakupy) Pieniądze jak i resztę trzyma w osobnych woreczkach strunowych, a każdy paragon podpisuje imieniem i nazwiskiem petenta, następnie w celach dokumentacji robi mu zdjęcie. Pod koniec wysyła aktualizuje status spraw i na maila organizacyjnego wysyła zdjęcia z paragonów.
↓↓↓
POTWIERDZENIE STATUSU
(koordynator
dzielnicy wykonuje telefon do osób u
których realizowane były zadania, przyjmując ich potwierdzenie oraz opinię o
konkretnej realizacji)
↓↓↓
PODSUMOWANIE
(raport z dnia koordynatora oraz moderatorów dzielnic, podsumowanie na wewnętrznym forum. Rozpoznanie o stanie zdrowia wolontariuszy, informowanie o wydarzeniach w związku z pandemią i wytycznymi rządu)